Startskuddet lyder om

Team Fit&Sund Cycling

billeder/2026/gruppebillede---maj.jpg

Sommeren er over os og snart er det alvor...

Afgangsdagen mod Paris, er lørdag den 18. juli og vi inviterer dig, til cykelfest i Horsens.

Sæt et stort kryds i kalenderen, allerede fra kl. 8.45 om morgenen og kom med os til morgenfest på Hotel Scandic Opus.

Programmet for dagen er:

Kl. ca. 08.45 Præsentation af holdet foran Scandic Opus
Kl. ca. 09.40 Afgang mod Hestedamsgade
Kl. ca. 10.00 Afgang mod Flensborg

Herefter fortsætter cykelfesten i Hestedamsgade for alle i Horsens. Gaden sørger for hygge, musik, kaffe og rundstykker.

Vi glæder os til en fantastisk cykelfest!

Holdet er klar - gode ben og højt humør!
7 dage ned igennem Europa - målet er Champs-Élysées i Paris.

 

En fantastisk oplevelse, båret af et stærkt sammenhold.

Team Fit&Sund Cycling cykler igen i år, til fordel for familier med syge børn på børneafdelingen i Skejby, samt lokale institutioner og bosteder for børn og unge med særlige udfordringer i Horsens.


Du kan følge holdet på Facebook Team Fit&Sund Cycling 

 

Bliv sponsor

bubble